ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
: 8011180111   : 6987416151

Πολιτική Επιστροφών


Πολιτική επιστροφών – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

 

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 15:00, στο τηλ. 801 11 801 11

 

Ακύρωση Παραγγελίας: 
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από την έδρα μας προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στην έδρα μας. Επικοινωνήστε με την εταιρία μας από σταθερό στο τηλ 801 11 801 11 η από κινητό στο 6987416151 η με e-mail: 
info@kingmarket.gr, για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).

 

Επιστροφή προϊόντων:
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το www.kingmarket.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να το επιδείξετε ή να το αποστείλετε αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στη συσκευασία τους, η οποία θα πρέπει να είναι άθικτη και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε και να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα όπως οδηγίες χρήσης, εξαρτήματα, σακουλάκια, φελιζόλ κλπ. Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με αποστολή ή με παράδοση από εσάς των προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μας.

 

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής:

1) Για ελαττωματικά προϊόντα ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρία μας εντός 48 ωρών, από την παραλαβή, μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή με e-mail στο  info@kingmarket.gr, αναφέροντας το ελάττωμα. Στη συνέχεια θα λάβει στο e-mail του έναν κωδικό RMA και κατόπιν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Στην συνεχεία γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.

Για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων μετά την πάροδο 14 ημερών ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση και η εταιρία θα κρίνει αν το προϊόν δέχεται επισκευή η αντικατάσταση. Το κόστος αποστολής από την έδρα του πελάτη προς την εταιρεία επιβαρύνει τον πελάτη ενώ η αποστολή του νέου ή επισκευασμένου προϊόντος επιβαρύνει την Εταιρεία.

2) Για μη ελαττωματικά προϊόντα ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης:

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης
 

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. 

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε μέσω e-mail: info@kingmarket.gr για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα (PDF) εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση υπαναχώρησης περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.  

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 

Συνέπειες της υπαναχώρησης 

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το www.kingmarket.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

 

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

 α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

 

β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα ως εξής:

Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της εταιρείας, αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευαστεί με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο - απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης και στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα. Προτείνετε για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Εταιρεία μας, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής

επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις  για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής σε αυτόν.

 

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ 801 11 801 11, ή απο κινητό στο 6987416151 ή με e-mail στο info@kingmarket.gr, μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.

Slide1